Dec

URUGUAI 2

Ikka Punta del Estes. Veeretame rahulikke päevi ja naudime mittemuretsemist ja vaatamisväärsuste mitteskoorimist. Oleme veidi olnud rannas, veidi jalutanud, veidi suhelnud ja veidi erievaid kohti ja üritusi külastanud.

Väga tore oli õhtune matk linna eesmärgiga kuulata kitarrifestivali kontsertit, mis toimus selles samas väikeses kirikus poolsaare tipus, mis eelmise blogipostituse piltidel.

Kontsert oli üle ootuste hea ja väga mõnusa atmosfääriga ja tasuta. Pärast ootasime pikalt tagasisõidubussi. Kuigi kõik muu siin PdE-s on korralik ja toimiv, siis busside sõiduplaanid ja marsruudid on salastatud J ja ka peatustes ei ole ei numbri ega ajagraafikut. Ja küsida pole lelleltki, sest esiteks ei saada aru ja teiseks ei teata või ei osata seletada. Kuigi kõik on väga abivalmis.

Järgmisel õhtul oli kohalikus naaberlinnas (Maldonado) muuseumide öö. Avastasin sealsest kavast (ikka hispaaniakeesest) tangoesitluse ja nii plaaisime õhtul sinna minna. Linn ise on meie elukohale isegi lähemal, aga hoopis midagi muud, kui luksuslik PdE. Kõigepealt otsisime üles meid huvitava väikese muuseumi. Seal selgus lihtrepliikide vahetuse käigus, et kontsert hakkab ca tund varem (tore teada). Jõudsime siiski veel sööma minna ja siis tagasi. Oli väga väike ja mõnus kodune üritus, kus kõigepealt selgitati tango ajalugu ja siis esitasid 4 paari ka mõned tantsud. Tango päritolumaa üle vaidlevad siiani Uruguai ja Argentiina ja esimese, kõige tuntuma tangolaulu sünnist möödub just 100 aastat. Kel huvi, siis infoks veel, et selle loo nimi on Cumprasita ja see on tõesti kõige tuntum meloodia (https://www.youtube.com/watch?v=6ENo-FHL1t0). Üks esinevatest tangopaaridest oli väga hea (mitu soolotantsu) ja teised armsad, vanuses 25-90 vist.

Peale kontserti tuli kohalik muuseumitöötaja meie juurde ja selgitas pikalt veel midagi, millest saime aru, et umbes poole tunni pärast tuleb veel üks kontsert. Oleme piirkonna ainsate turistidena siin veidi VIP saatuses. Juba esimesel õhtul ringi jalutades leidsime turismiinfo koha, kus 2 väga sümpaatset naist omakeskis toimetasid. Taas pea ainult hispaaniakeelse (olematu) suhtlemise tulemusel saime linnakaardi ja kuna uurisime ka kultuuriürituste kohta, siis saan siiani iga päev meilile uut informatsiooni, mis nad meile leidnud. Tõesti armas!

Järgmine kontsert oli äge. 4 noorepoolset kutti esitasid nn poolakustiliste kitarridega kohalikku muusikat aga ka jammisid väga lahedalt. Ülihea feeling.

Eilne päev läks veidi Reinu siinse kontserti tähe all. Hommikupooliku veetsime meie elukohaks oleva condominiumi basseinialal. Naljakal moel osutus sinna pääsemine keerulisemaks kui piiriületus. Kõigepealt kohale jalutades selgus, et sissepääsemine ei ole nii lihtne. Ühe väikese poisi tõlkeabiga saime teada, et meil on vaja korteriomaniku küllakutset. Pärast seda, kui nad olid selle kirjalikult vormistanud ja kohale viinud, läksime me uuesti proovima. Selgus, et sellest veel ei piisa. Meist tehti pildid, võeti 3 sõrmejälg ja neljandal korral selle sõrmejäljega värav ka avanes!!! Väga huvitav kogemus. Basseiniala ise on väga ilusa ja heas korras.

Õhtune kontsert meie võõrustajate sõpradele ja tuttavatele läks samuti kenasti. Tekkis uusi kontakte, mitu uut potensiialset kontsertivõimalust ja ka üks küllakutse järgmiseks reedeks. Selline avatud suhtlemine siin 🙂

0 Responses to “URUGUAI 2”